Szukaj

Kalendarz

    Styczeń 2018
    P W Ś C P S N
    « Gru    
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  

Skóra latem

    Skóra w okresie letnim wymaga szczególnej pielęgnacji. Zazwyczaj gdy tylko zrobi się ciepło lubimy odsłaniać nasze ciało narażając je na jakże szkodliwe promienie słoneczne. Brązowa i pięknie opalona skóra to tak naprawdę powód do dumy dla każdej kobiety w związku z tym nie ma się co dziwić, że w wolny słoneczny dzień nie potrafimy odmówić sobie leżakowania na słońcu. Niestety ale promienie słoneczne nie działają pozytywnie na naszą skórę i wiedziały o tym już nasze babcie i prababcie. Słońce przyspiesza proces starzenia się skóry w związku z czym mogą na niej szybciej pojawić się zmarszczki oraz może spowodować utratę jędrności. Jeżeli zatem chętnie wystawiamy ją na słońce pamiętajmy o odpowiedniej pielęgnacji. Jedną z ważniejszych zasad jest unikanie oparzeń. Stosujmy kremy z filtrem a także starajmy się stopniowo wystawiać nasze ciał ona słońce. Wyjazd na cały dzień nad rzekę powinien być albo w towarzystwie balsamu z wysoką ochroną albo po kilku półgodzinnych sesjach opalania w przeciwnym razie może skończyć się dla nas poparzeniem skóry, a to z koeli może spowodować poważne problemy dermatologiczne.
    Na okres letni warto zakupić kremy głęboko nawilżające, gdyż słońce powoduje wysuszenie skóry. Wspaniale sprawdzą się ekstra zabiegi witaminowe pozwalające na odżywienie skóry i jej lepszą pielęgnację. Gdy tylko zauważymy u siebie poparzenie słoneczne powinniśmy zgłosić się czym prędzej do dermatologa lub do apteki. Nieleczone podrażnienia mogą w przyszłości przyczynić się do powstania nowotworów skórnych, które są niestety ale bardzo szkodliwą chorobą. Gdy tylko poczujemy pieczenie skóry warto zastosować maści przeznaczone właśnie do wyeliminowania tego typu problemów. Aby opalenizna dużej się trzymała należy stosować kremy brązujące. Ich działanie polega na symulowaniu skóry do produkcji substancji odpowiadających za piękny brązowy kolor. Pozwolą one na wzmocnienie naszej opalenizny, lecz także zabrązowią miejsca która były ukrywane przed słońcem pod ubraniem. Warto także zastosować olejki odżywcze bogate w witaminę A oraz E.

Każdego roku, wraz z nadchodzącą wiosną wiele osób (głównie kobiet), planuje przejście na nową dietę, tak aby zrzucić zbędne kilogramy, który nagromadziły się w okresie zimowym (przede wszystkim świątecznym). Szukamy diety, która umożliwia nam osiągnięcie jak najszybszych efektów, jednak często zapominamy jednak o tym, co zdecydowanie ważniejsze od naszego wyglądu – naszym zdrowiu! Ostatnimi czasy prawdziwą furorę zrobiła tak zwana dieta jabłkowa, szczególnie w jej restrykcyjnym wymiarze. Nie jest ona zbyt skomplikowana, opiera się wyłącznie na założeniu, że przez trzy dni powinniśmy spożywać wyłącznie jabłka w jak największych ilościach. Niestety taka dieta, mimo, iż pozwoli nam najczęściej w szybkich czasie zrzucić zbędne kilogramy może się dla nas skończyć nie tak, jakbyśmy tego oczekiwali. Dieta do domu, catering dietetyczny Toruń, poradnia dietetyczna Rzeszów – te miejsca warto odwiedzić. Dieta Częstochowa opiera się na warzywach, owocach i jarzynach, to najlepsza dieta dla niejednej osoby i warto o tym pamiętać. Dzisiaj dobra dieta to najważniejsza sprawa dla każdego. Wiele osób chce takie diety stosować regularnie.

Będziemy wtedy narażeni na ryzyko omdlenia lub w najlepszym przypadku na odczuwanie ogromnego zmęczenia. Ryzyko takie jest zawiązane z tym, że spożywając wyłącznie jabłka, nie będziemy w stanie dostarczyć naszemu organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych i minerałów. Bez wątpienia owoce należą do najzdrowszych produktów na jakie sobie możemy pozwolić, jednak musimy pamiętać o tym, że dieta powinna być odpowiednio zbilansowana. Trzeba więc zaopatrzyć organizm w odpowiednią dawkę węglowodanów (nie obędzie się bez pieczywa, najlepiej czarnego), białka czy najróżniejszych minerałów takich czy potas albo wapń. Te składniki odżywcze powinny być obecne w naszej codziennej diecie, dlatego nie możemy ograniczać się jedynie do spożywania jabłek. Warto jednak wdrożyć w swoje życie mniej restrykcyjną dietę, która będzie w sobie łączyła częste spożywanie jakże zdrowych jabłek (i innych owoców), lecz nie pomijając zarazem innych niezbędnych produktów, które zawierają równie ważne wartości odżywcze. Dieta taka będzie dla nas niezwykle smaczna, zdrowa, a przede wszystkim dostarczy naszemu organizmowi sporej dawki energii na co dzień i pozostawi go bardzo długo w bardzo dobrej kondycji.

Dodaj komentarz