Szukaj

Kalendarz

    Styczeń 2018
    P W Ś C P S N
    « Gru    
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  

Skóra latem

    Skóra w okresie letnim wymaga szczególnej pielęgnacji. Zazwyczaj gdy tylko zrobi się ciepło lubimy odsłaniać nasze ciało narażając je na jakże szkodliwe promienie słoneczne. Brązowa i pięknie opalona skóra to tak naprawdę powód do dumy dla każdej kobiety w związku z tym nie ma się co dziwić, że w wolny słoneczny dzień nie potrafimy odmówić sobie leżakowania na słońcu. Niestety ale promienie słoneczne nie działają pozytywnie na naszą skórę i wiedziały o tym już nasze babcie i prababcie. Słońce przyspiesza proces starzenia się skóry w związku z czym mogą na niej szybciej pojawić się zmarszczki oraz może spowodować utratę jędrności. Jeżeli zatem chętnie wystawiamy ją na słońce pamiętajmy o odpowiedniej pielęgnacji. Jedną z ważniejszych zasad jest unikanie oparzeń. Stosujmy kremy z filtrem a także starajmy się stopniowo wystawiać nasze ciał ona słońce. Wyjazd na cały dzień nad rzekę powinien być albo w towarzystwie balsamu z wysoką ochroną albo po kilku półgodzinnych sesjach opalania w przeciwnym razie może skończyć się dla nas poparzeniem skóry, a to z koeli może spowodować poważne problemy dermatologiczne.
    Na okres letni warto zakupić kremy głęboko nawilżające, gdyż słońce powoduje wysuszenie skóry. Wspaniale sprawdzą się ekstra zabiegi witaminowe pozwalające na odżywienie skóry i jej lepszą pielęgnację. Gdy tylko zauważymy u siebie poparzenie słoneczne powinniśmy zgłosić się czym prędzej do dermatologa lub do apteki. Nieleczone podrażnienia mogą w przyszłości przyczynić się do powstania nowotworów skórnych, które są niestety ale bardzo szkodliwą chorobą. Gdy tylko poczujemy pieczenie skóry warto zastosować maści przeznaczone właśnie do wyeliminowania tego typu problemów. Aby opalenizna dużej się trzymała należy stosować kremy brązujące. Ich działanie polega na symulowaniu skóry do produkcji substancji odpowiadających za piękny brązowy kolor. Pozwolą one na wzmocnienie naszej opalenizny, lecz także zabrązowią miejsca która były ukrywane przed słońcem pod ubraniem. Warto także zastosować olejki odżywcze bogate w witaminę A oraz E.

choroba

Cukrzyca jest chorobą, która najczęściej jest spowodowana w głównej mierze przez niezdrowe odżywianie i nieprawidłowy styl życia. Jemy coraz więcej produktów zawierających sporą ilość znacznie mniej korzystnych dla naszego zdrowia cukrów prostych niżach złożonych odpowiedników. Węglowodany proste dostarczamy organizmowi przede wszystkim poprzez spożywanie sporych ilości bardzo niezdrowych słodyczy lub też zwykłego cukru używanego codziennie do słodzenia herbaty czy kawy (sacharoza). Nie trzeba pewnie nikogo przekonywać co do tego, że spożywając cukry proste w dużych ilościach narażamy się na przyjęcie sporej ilości kalorii, co najczęściej wpływa bardzo niekorzystnie na naszą wagę. Poza tym, węglowodany proste bardzo szybko podlegają procesowi trawienia przez co błyskawicznie wchłaniają się do krwi. W naszym organizmie w bardzo szybkim tempie wzrasta wtedy poziom glukozy, która albo uwalniając insulinę sprawia, że szybko jesteśmy głodni, lub też zamieniając się w tłuszcz zwiększa naszą wagę i obniża sprawność fizyczną. Warszawa to miasto licznych możliwości, a dieta Warszawa to znakomita sprawa i wielkie wyzwanie. Dzisiaj dieta online króluje na świecie. Wysokiej klasy dietetyk online jest profesjonalistą, bo dietetyk rzeszów pomoże każdej osobie. Ważną sprawą jest odżywianie i najlepsze potrawy dla ludzi.

Ciągle podwyższony poziom cukry we krwi po pewnym czasie może wywołać coraz częściej dziś występującą chorobę, jaką jest cukrzyca. Aby jej zapobiec powinniśmy zmienić nasz styl życia na mniej stresujący, a także możliwie jak najbardziej ograniczyć spożywanie cukrów prostych. Jeżeli już chcemy zjeść cos słodkiego, wybierajmy raczej dużo zdrowsze owoce, niż nic dobrego nie przenoszące naszemu organizmowi słodycze. Musimy jednak pamiętać, że nasz organizm potrzebuje sporej, codziennej dawki węglowodanów złożonych. Nie zapominajmy zatem o częstym spożywaniu pełnoziarnistych produktów, makaronów strączkowych warzywach, a także dań opartych na ryżu i kaszy. Węglowodany złożone rozkładają się i wchłaniają w naszym organizmie znacznie wolniej niż cukry proste, dlatego też jesteśmy zaopatrzeni w energię przez znacznie dłuższy czas Niżna przykład po zjedzenie czekolady, która zaspokaja nasze poczucie głodu wyłącznie na chwilę. Warto też pamiętać o spożywaniu bardzo zdrowego błonnika, który znacznie wspomaga procesy trawienne, eliminuje poczucie głodu naw wiele godzin, a przede wszystkim sprawia, że czujemy się silni i pełni energii.