Szukaj

Kalendarz

    Grudzień 2017
    P W Ś C P S N
    « Gru    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031

Skóra latem

    Skóra w okresie letnim wymaga szczególnej pielęgnacji. Zazwyczaj gdy tylko zrobi się ciepło lubimy odsłaniać nasze ciało narażając je na jakże szkodliwe promienie słoneczne. Brązowa i pięknie opalona skóra to tak naprawdę powód do dumy dla każdej kobiety w związku z tym nie ma się co dziwić, że w wolny słoneczny dzień nie potrafimy odmówić sobie leżakowania na słońcu. Niestety ale promienie słoneczne nie działają pozytywnie na naszą skórę i wiedziały o tym już nasze babcie i prababcie. Słońce przyspiesza proces starzenia się skóry w związku z czym mogą na niej szybciej pojawić się zmarszczki oraz może spowodować utratę jędrności. Jeżeli zatem chętnie wystawiamy ją na słońce pamiętajmy o odpowiedniej pielęgnacji. Jedną z ważniejszych zasad jest unikanie oparzeń. Stosujmy kremy z filtrem a także starajmy się stopniowo wystawiać nasze ciał ona słońce. Wyjazd na cały dzień nad rzekę powinien być albo w towarzystwie balsamu z wysoką ochroną albo po kilku półgodzinnych sesjach opalania w przeciwnym razie może skończyć się dla nas poparzeniem skóry, a to z koeli może spowodować poważne problemy dermatologiczne.
    Na okres letni warto zakupić kremy głęboko nawilżające, gdyż słońce powoduje wysuszenie skóry. Wspaniale sprawdzą się ekstra zabiegi witaminowe pozwalające na odżywienie skóry i jej lepszą pielęgnację. Gdy tylko zauważymy u siebie poparzenie słoneczne powinniśmy zgłosić się czym prędzej do dermatologa lub do apteki. Nieleczone podrażnienia mogą w przyszłości przyczynić się do powstania nowotworów skórnych, które są niestety ale bardzo szkodliwą chorobą. Gdy tylko poczujemy pieczenie skóry warto zastosować maści przeznaczone właśnie do wyeliminowania tego typu problemów. Aby opalenizna dużej się trzymała należy stosować kremy brązujące. Ich działanie polega na symulowaniu skóry do produkcji substancji odpowiadających za piękny brązowy kolor. Pozwolą one na wzmocnienie naszej opalenizny, lecz także zabrązowią miejsca która były ukrywane przed słońcem pod ubraniem. Warto także zastosować olejki odżywcze bogate w witaminę A oraz E.

Zdrowy styl życia, zdrowe jedzenie, aktywny wypoczynek. Brzmi znajomo? Oczywiście, że tak. Słyszysz to przecież na każdym kroku. W mediach każdego dnia trąbią o tym jak ważne dla naszego zdrowia jest sposób odżywiania i w ogóle sposób życia. Nie można się z tym nie zgodzić. Nie chodzi o to, byś od razu zaczął szukać w Internecie diet, które w kilkanaście dni pomogą Ci pozbyć się kilkunastu kilogramów. takie diety od razu wyrzuć do kosza, nie zwracaj na nie uwagi. Jeśli naprawdę chcesz stosować dietę, która będzie dla Ciebie najbardziej odpowiednia, udaj się do specjalisty. Dietetyk weźmie pod uwagę nie tylko Twoja wagę. Przy układaniu diety musi poznać, co jesz, jak często, ile razy dziennie, o jakich porach. Może nie o produkty tutaj chodzi. Może wystarczy zmienić nawyki żywieniowe, byś poczuła się zdrowsza. Dzisiaj suplementy diety na stawy, dieta niestrawność, dietetyk rybnik i dobry dietetyk kraków to wszystko, co wiąże się z dietami, zdrowym żywieniem, odchudzaniem. Dobra dieta to podstawa dla każdej osoby.

Dieta, która będzie składała się z produktów, których nie lubisz nigdy nie przyniesie efektów w Twoim przypadku. Ale już zmiana pory jedzenia posiłków może zdziałać prawdziwe cuda. Może wystarczy omijać restaurację, do której zaglądasz kilka razy w tygodniu, by zjeść prawdziwe polskie dania? Może wystarczy, byś zamiast hektolitrów kawy, zaczęła pic herbatę zieloną. Nie dość, ze pomoże Ci w odchudzaniu, to jeszcze oczyści Twój organizm z toksyn. To doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią tak bardzo i tak często polecanej wody mineralnej. Wbrew pozorom, takich osób jest całe mnóstwo. Nie lubią wody i już. Ewentualnie gazowana, ale ta jest przecież niezdrowa. A co z aktywnym wypoczynkiem?  To tez nie będzie trudne. Wystarczy, ze polubisz spacery, nawet te bardzo krótkie. A może lubisz pływać, tylko brakuje Ci czasu. Spróbuj wygospodarować kilkadziesiąt minut w tygodniu, a od razu poczujesz się lepiej. Twój partner już dawno nie grał w piłkę? Namów go na trening z kolegami. A może razem będziecie uprawiać poranny jogging. Początkowo będzie to trudne, jednak z czasem docenicie, ze dzięki temu zyskacie dla siebie więcej czasu, którego ciągle Wam brakuje.

Dodaj komentarz